nedjelja, 31. kolovoza 2014.

Bits and pieces of my room!

Hey!
Već dugo nisam objavila neki post sa mojim random slikama, pa evo, neka se nađe :D
It's been a long time since I wrote a post including my random pictures, so, here ya go :D

novi tartovi :) / new tarts :)

 moja skromna kolekcija ogrlica :D / my tiny necklace collection :D

ljetne narukvice / summer bracelets

Eiffel tower <3

trenutno čitam / currently reading

najdivnija boja :) / prettiest color :)
kutak za odmor / chill corner

oh so matchi-matchi :D
                           

plava groznica :) (maskica je DIY ali je loše ispala :D) / blue fever :) (DIY phone cover but it turned out bad :D)
sreća <3 / happiness <3


Eto, uz ovih par slikica vas podsjećam da od sutra krećem sa 31 day nail challengem i čitamo se sutra! :)
Well, I just wanted to remind you I'm starting with 31 day nail challenge again so, see ya tomorrow! :)
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)