petak, 10. listopada 2014.

31 day challenge: Day 15 - Delicate print

Hey!
Ljudi, pa mi smo (napokon) na pola challenga! :D Potrudit ću se ovih preostalih 16 dana postove objaviti čim prije da mi ostane vremena i za Halloween tematiku :)
Peeps, we're (finally) in the middle of this challenge! :D I will really try my best to post these 16 days asap so I have enough time for some Halloween stuff :)


Koristila sam / I used:
Essie Lapiz of luxury
Catrice Sand Francisco
thin nail art brush




Odlučila sam se za wowen basket print. Već dugo ga imam na to do listi i činio mi se baš dobrim izborom. I kombinacija boja mi se jako sviđa :)
Ok, to je sve za danas od mene, trebam se ići odmoriti za sutra :D
I've dicided to go for wowen basket print. I have it on my to do list for a while and it seemed a really good choice. And I really dig color combo :)
Ok, that's all from me for today, gotta get fresh for tomorrow :D


Hvala na čitanju i laku noć! / Thanks for reading and good night!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)