petak, 17. listopada 2014.

31 day challenge: Day 18 - Half moon

Hey!
Večeras ću biti kratka jer sam jako umorna. Ovaj tjedan je bio prilično stresan i jedva sam dočekala vikend da se mogu više posvetiti noktima i blogu :) Još ću samo napomenuti da su mi svi nokti oslabili i morala sam  se vratiti kockastom obliku... a bili su tako dugi i lijepi kme kmee :/
Today I'll be short bc I'm sooo tired. This week was a really stressful one and I couldn't wait for weekend to come so I can do my nails and write more posts :) Also, I have to say that all of my nails got week and I had to go back to square shape... and they werw so pretty and long boo hooo :/

Koristila sam / I used:
Kiko 310
Essence Cotton candy
New age no name brown polish
China Glaze Liquid leather





Nakon što se narančasti lak osušio, napravila sam polumjesece sa bijelim i dodala sitni leopard uzorak. Zapravo je teže nego izgleda ali mi se sviđa kako je ispalo. Na drugoj ruci sam bila prelijena napraviti isto pa sam samo na accent nokat napravila leopard uzorak. Inače, ovaj Kiko lak mi je poklonila frendica (<3) i trebaju mu 2 sloja za divan sjaj te se brzo suši. To mi je prvi Kiko lak ali nadam se ne i posljednji :D
After the orange polish dried, I made half moons with white and added tiny leopard print. It's actually harder then it looks but I like how it turned out. On the other hand I just did leopard print on accent nail bc lazy. Also, this Kiko polish was a gift from my friend (<3) and it requires 2 coats for perfect glossy finish and it dries really fast. This is my first but certainly not last Kiko :D



Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)