petak, 26. prosinca 2014.

Merry Christmas and a big apology!

Hey blog!
Kao prvo, želim svima sretan Božić i sve najbolje za blagdane! Provedite ih u miru, s voljenima, nauživajte se i najedite :)
Firstly, I wish you all a merry Christmas and all the best for the holidays! You may spend them in peace, with your loved ones, enjoying and eating :)

                                                                                 *

Kao drugo, objašnjenje za moj dugi nestanak..
Ovo je bila jedna duga i neočekivana pauza..
Trenutačno prolazim kroz svašta i u svemu tome blog je ostao zapostavljen. Jako mi je žao, najgore mi je kada se ovako nešto dogodi ali nisam htjela napisati tek tako, neki kratki bezvezni post samo da popunim blog, nego sam htjela pričekati malo i napisati neki kvalitetni i inspirativni post. Ovaj blog sam počela pisati sa 12 godina i nisam ni u ludilu razmišljala da ću 3 godine kasnije i dalje biti sva u tome a kamoli da ću imati osobe koje svraćaju ovdje i čitaju moje smotane postiće. Kroz ovih par godina bloganje je postalo velik dio moga života i želim se nastaviti time baviti. Nemogu obećati svakodnevne postove, nemogu obećati ni one svaki drugi dan ali mogu obećati da ću dati sve od sebe da proguram još ovih par zadataka iz challenga i da onda počinjem sa uobičajenim postovima, o nekoliko tema koje me zanimaju a nadam se i vas! Zato, još jednom, ispričavam se zbog ne redovitog postanja i hvala vam svima koji ste još uvijek tu uz mene <3
Secondly, an explanation for my long disappearance..
This was a long and unexpected break..
Right now I'm going through a lot and in all that mess I left my blog behind. I'm so sorry, it's the worst when something like this happens but I didn't wanted to write a little, stupid post just to fill the blog, I wanted to wait a little and write a quality and inspiring post. I started writing this blog when I was 12 and never, in my craziest thoughts, I have ever thought that 3 years later I will still be all crazy about it, let alone that somebody will actually visit my blog and read my silly posts. Through these few years blogging became a big part of my life and I want to continue doing it. I can't promise that I'll post everyday, I can't promise I'll post every other day but I can promise that I'll try my best to finish this challenge and then I'm starting with my usual posts, about a couple of things that I'm interested in, hopefully, you are too! So, once again, I'm sorry for non regular posting and thank you all that are still here with me <3

                                                                                   *

A sada ću vam samo još pokazati moju Božićnu manikuru, inspiriranu lampicama za bor!
And now I'll just show you my Christmas mani, inspired by Christmas lights!

Koristila sam / I used:
O.P.I Dulce de leche
China Glaze Liquid leather
thin brush
e-bay rhinestones





Evo, to bi bilo to za večeras!
Laku noć, Irena :)
Well, that would be all for tonight!
Good night, Irena :)

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)