subota, 9. lipnja 2012.

Nekoliko mojih manikura... :)

 U zadnje vrijeme nisam od volje za neki nail art tako da sam uglavnom imala jednostavnije manikure.Nemojte se prepasti ali ovdje ima 11 manikura.Sva sreća što su slike u kolažima ;).Krenimo!
1.Magnetizirani nokti.
Ja te magnetiće i lakiće kupujem u kompletima.
Prvo sam kupila lak magic wand 03 i prugice-magnet a sad love potion i zvjezdice-magnet. 




 2.Essence Nude glam-Cotton candy.Divna boja,uskoro idu swatchevi.Dodala sam na nju naljepnice iz OK-a.
3.Crack me mettaly manikura.Koristila sam:Essence c&g:shiny godness,icy princess i S-he cracking.Plus top coat.Razlika između ta dva laka se zapravo ne primjećuje.Uvjerite se na slikama ;).
 
4. Crack me pearly manikura.Iskušala sam lakove iz Italije(sve najbolje) i nova dva crackinga.Koristila sam Deborah cracking 07 i 09 i S-he cracking.


5.Mermaid manikura.Divni nokti s morskom pjenom i kapljicama vode.Koristila sam:c&g:make it golden,you belong to me i choose me te cirkoniće(neznam otkud).Što vi mislite o ovim noktićima? :*

Muffin mi se ugurao na sliku :P
6.Dry marble star manikura.Prvo Smart girls get more 55 pa Catrice Pool party at night i štambiljanje s novom Essence pločicom.Propali pokušaj ruffian manikure....Uglavnom zgodna kombinacija.

7.Nude glam.Ova manikura nema veze s novom Essence kolekcijom Nude glam nego mi savršeno pristaje ovo ime uz nju.Essence c&g nude it! i S-he 135 odlično si pristaju i dodala sam im još malo štambiljanja.:)
Classy!

9.Sweet romance in circus.Najlijepša manikura ikad a tako jednostavna.Essence c&g sweet romance i crcus conffeti par su iz snova :D
  <3
10.Festive gradient dots.Ovu manikuru sam išla raditi jer sam zaboravila da sam već odradila to na 31 day challengu.Koristila sam:c&g wanna be your sunshine,Bella(Twins) i choose me.Još sam dodala točkice. :3
 
 11.It's two bright.Seasons of extremes kolekcija.Super su mi obje boja ali obavezno marate nositi bazu ispod(stoji na uputstvima).

To bi bilo nekoliko mojih manikura :).Nadam se da vam se sviđaju i da ćete neke i same napraviti.
Pusa,Shadow :*

3 komentara:

  1. aaaa, kako se na ovom lakiću dobro vidi zvjezdani uzorak, krasno *.*
    dobre manikure, samo tako nastavi :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi,nice blog and nice nails.
    What about following each other :)?.

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    Happy blogging.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)