utorak, 19. lipnja 2012.

new cute pedi and mani ;)

 Nedavno me posjetila Afrodita i dopustila da swatcham neke njene lakiće.Opet explozija boja i ''uzoraka'' tj.formula lakova;glitter,mat,shiny...
Koristila sam essence c&g lakiće->pool party,wake up,sweet romance,glamorous life i viva la green.Simpa bojice neke sam i sama kupila a nekima i nisam toliko oduševljena.

 Palac-pool party.Lijepa boja sa shimmerom/šljokicama ali grozno maziva.Možda zbog starosti laka ali lak se grozno maže i uništava druge slojeve.
Kažiprst-wake up.Divna bright narančasta boja.Ja sam kupila nedavno sličnu(iz posta day 9:rainbow).Mazivost u dva tanka sloja.
Srednji prst-sweet romance.Novi najdraži lak.Ja sam ga odmah otišla kupit.Ljubav na prvi premaz,koji je ujedno ostao i zadnji.Jedan deblji sloj bit će dovoljan za ovu boju koja se bez prirodnog svijetla čini kao sa zadimljenim česticama.Jedan sivi lak iz Vampire's love kolekcije imao je takav izgled.Zapravo se na suncu  vidi da je to veći shimmer iliti manji rozi flekiji. <3
Prstenjak-glamorous life.Crveni,s rozim podtonom i velikim shimmerom,obični lak.Dva sloja i damski izgled noktiju.
Last but not least:mali prst-viva la green.Zakon zelena boja.Jedna od rijetkih ''normalnih''boja.Ostale imaju čudan podton međutim ovaj je supač
A sada manikura:
Koristila sam:Safari (brončani) lak i preko njega Essence Glorious Aquarius.Jedino na prstenjaku sam preko Safarija stavila sloj Essence c&g Time for romance lakića.Dodala sam još i mašnicu.Sve nokte sam prešla s Matt top coatom od essenca.
Što Vi mislite o manikurici i pedikurici? :D
Voli Vas,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)