subota, 22. rujna 2012.

day 24-insp.by a book

Bok curke!
Jučer popodne sam bila u šopingu i vratila sam mrtva umorna pa nisam ništa postala.Ako još jedan dan preskočim post sudjelovat ću u poslijednjem tjednu 31 day nail challenga 2012. :D
                                                                            * * * * *
Ako se sjećate spomenula sam vam u postu Day 17-glitter da to nije jedina Harry Potter manikura.I nije,zato što sam se upravo za tu knjigu odlučila.

Kao što vidite,isprobala sam halo manikuru i to u bojama domova.Na palcu sam samo napisala HP onako kao što je na uvezu.
Kažiprst-Griffindor
Srednji prst-Hufflepuff
Prstenjak-Rawenclaw
Mali prst-Slytherin
Što kažete na manikuru?Volite Harryja?Ja obožavam Hermionu! :D
Pusa,Shadow :)

 

1 komentar:

  1. Ooooh I did as well Harry Potter nails in my 31 day challenge, check them out on my blog :D I'm a huuuuge fan ^^ My birthday is even the same as Harrys <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)