subota, 29. rujna 2012.

day 29:Insp. by a supernatural

Dobro jutro :)
Zapravo ne shvaćam poantu ovog zadatka jer šta je to supernaturalno?
Uglavnom,vidjela sam na Kaylinom blogu,ovog ljeta,tutorijal o tukanu i ideja mi je odmah sinula :D
Nažalost,tukanić je bio prevelik za moje nokte pa sam ga malo zgurala ali sve u svemu ispao je prilično dobro :P
Koristila sam:essence lime up,new age smeđi lak,S.he 180 i SGGM 47 i 35.
Manikura je prilično jednostavna ali definitivno pogledajte na Kaylinom blogu slike ako želite i sam raditi ovakve nokte.
                                                                                    *****
Kao što znate bliži se Halloween pa sam odlučila malo slike ukrašavati u tom stilu :D
Ako vam se ne sviđa ili vam smeta jer ne vidite nešto na slici,slobodno mi ostavite komentar pa ću to srediti ;)
Što mislite o manikuri? Kakve biste vi nokte radila u ovom izazovu?
Pusa,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)