nedjelja, 30. rujna 2012.

Vesele pedikure :D

Dobro jutro :)
Mislila sam vikendom objavljivati 2 posta,jedan ujutro i jedan navečer. Navečer ću objaviti predposlijednji (!) dan 31 day nail challenga a sada se bacimo na pedikure.
Tokom  ljeta uz manikuru,pedikure su mi bile vrlo bitne.Kreativnost se može izraziti i na tako malim noktićima a najbolje je kad napraviš i manikuru i pedikuru,odjeneš se u najdraži kupaći i haljinu i sve to izgleda ljetno i skladno,kao komplet. ;)
Pripremila sam jednu svoju i jednu od moje šogorice pedikuru. Krenimo od njezine :)
Stavila sam joj  jedan sloj On the bright side laka (vidjeli ste ga i u tribal noktima) i jedan sloj Circus conffeti šljokica.Skroz šareno :D Toplo preporučam CC šljokice jer su sjajan izbor kada neznate što bi stavile na nokat.Paše na apsolutno sve boje + možete raditi jelly sandwich.
A sada moji noktići:
Ja sam odabrala nokte u duginim bojama i to su sve lakovi od SGGM:53,35,47,30 i 29 (redoslijedom od palca).
Sviđaju li vam se? Kakve vi pedikure preferirate:tamne,nude,šarene ili ih ni ne radite? Molim mišljenja u komentare :)
Vidimo se večeras,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)