četvrtak, 25. listopada 2012.

Four elements challenge- air

Hello!
Danas nešto jednostavno, samo swatch.
Odabrala sam essence Got a secret, divnu krem svijetlosivu boju.


Ovaj lak me podsjeća na oblake pred kišu. :)
Što se aplikacije tiče, mrak. Jedan sloj i brzo sušenje. Jedan od mojih najdražih lakova.
Napravila sam i manikuru kasnije da mi noktići ne budu sami. O tome u drugom postu.
Evo i što su ostale cure napravile:
 Taya
natalsie
Deja
Mateja (Purple Glitters)
Cat girl
Mateji ustvarjata
Cat (Purple Polish)
Suzi 
Baroque Fool
Nail Crazy 
Hawaian Girl
Love My Nails   
GiMiKd

Dosta je kasno, idem se odmoriti. Sutra pišem test... :S
Poželite mi sreću, Shadow :*

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)