četvrtak, 4. listopada 2012.

Kind of magic :)

Haj <3
Pardončić zbog jučerašnjeg nepostanja, taman sam se ufurala u redovito postanje ali nisam sigurna hoću li sutra išta objaviti jer idem na trostruki rođendan poslijepodne :D
Idemo mi na manikuru! Otkako sam ga kupila ovaj lakec nosila sam nekoliko puta; vidjeli ste ga u zadnjem 31 day n.c. postu i na prstenu. Radi se o Kind of magicu i u ovoj manikuri sam samo isprobala koliko je jak taj efekt mijenjanja boje.
Efekat je odličan! Boja se vrlo brzo promijenila iz bezlične zlačane u jarko narančastu :) Sad sam se sjetila, trebala sam slikat i bočice ali nema veze sigurno ste vidjele na essencovoj stranici.Kistić za crtanje je identičan bočici od tip paintera a nisam sto posto sigurna ali mislim da je običan top coat unutra ništa posebno. Sam lak je 17,90 a nadlak je također skoro 18 kuna. Šta se tiče laka sve pet dala bih  te novce i dala sam ;P a nadlak mislim da je trebao biti jeftiniji oko 12 kuna. Toliko o mojoj procjeni da čujem vas! Jeste li probale ovakve lakove? Sviđa li vam se efekt? A manikura?
Idem čitat treći dio PLL-Savršena!!! Obožavam ih <3
Vaša, Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)