subota, 27. listopada 2012.

I like...3.

Evo jedan ranojutarnji :P
Nastavljam sa sanjarenjem:

mini patio Želim ovakav vrt!!!

Han Solo. Želim ovu maskicu!!!

Stella & Dot Sidewinder (snake) Rose Gold Ring Želim ovaj nakit!!!

Beautiful Cat Tattoo Želim ovu tetovažu!!!

hai hai! Želim ovu mačkicu!!!! <3

Southwestern Leather Boots Želim ove čizme!!!

Octopus ring Želim ovaj prsten!!

Jump! Želim slikati ovakve slike!!!!

incredible Želim ovakvu vjenčanicu!!!

 Želim ovu ljamu!!!  Ova slika mi je uljepšala dan xD

Montreal Želim ovdje živjeti!!!

Bathhouse Želim ovakvu kupaonu!!


Želimo mi štošta u životu, ali nećemo sve ostvariti. Možemo pokušati, zapravo moramo pokušati a put prema ostvarivanju naših želja je i ostvarivanje tuđih želja.

                                                                          **********
Znam da nisam još niti jednu Halloween manikuru objavila, danas imam nešto u planu :)
Obožavam raditi tematske manikure!!
Čujemo se kasnije Čitamo se kasnije, Shadow ;P

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)