četvrtak, 8. kolovoza 2013.

10 days Summer challenge: Day 4!

Hey!
Ispričavam se što jučer nisam objavila ovaj post, nisam mogla na internet, ništa se nije moglo učitati...uh, poludila sam! Ipak, danas popodne smo riješili problem i evo me opet! :D
I'm sorry for not posting yesterday, internet crashed so I couldn't load any page...uh, I went crazy! Luckily, we fixed it today in the afternoon and I'm back! :D

Koristila sam / I used:
essence  24/7 nail base
Misslyn velvet diamond 70 spark of hope
dotting tool


Moram se pohvalit da sam si umrljala nokat dok sam radila frendici manikuru....
I have to praise myself, I smudged some black polish on my nail...
                                       


Željela sam postići onaj vidljivi prijelaz iz mat dijela u hrapavi i mislim da sam uspjela. Drippy manikura je tako slatka i jednostavna, morate ju isprobati!
I wanted to achieve that visible mat vs. liquid sand look and I think I made it. I love how drippy mani is cute and so simple, you got to try it!

Hvala na čitanju i ne zaboravite pogledati što su druge cure napravile!
Thanks for reading and don't forget to check out other girls!

Shadow.

Broj komentara: 5:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)