četvrtak, 22. kolovoza 2013.

10 days Summer challenge: Day 7!

Hey!
Evo mene natrag nakon kratkog odmora, spremna podijeliti s vama puno manikura, DIY radova i haulova :D
Idemo prvo dovršiti ovaj challenge, cure su već daleko odmakle pa ću ja svaki dan objaviti novu manikuru.
I'm back after a short vacation, ready to share a lot of manis, DIYs and hauls :D
I'll finish this challenge first, girls are way ahead of me so I'll post everyday.

Koristila sam / I used:
SGGM 159
Essence Ultimate pink
Golden Rose Fantastic 150 (there isn't any glitter on my swimsuit, but after a few days wearing just a gradient, I thought it would look cuter :)
a kitchen sponge





Sam prijelaz u gradientu je dosta jak što sam i željela. Naravno, top coat je dodao par (tisuća) mjehurića radi fore...
Imala sam puno ideja za ovaj zadatak, na kraju sam odabrala najlakšu i jako mi se sviđa! :)
The gradient effect is pretty strong, as I wanted. Of course, top coat added a couple (thousands) of bubbles....
I had many ideas for this task and I ended up chosing the easiest, which I like very much! :)

Curke su odradile ovaj challenge vrlo uspješno, evo linkova da se prisjetite!
Girls did this challenge very good, here are links so you could remember it!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)