utorak, 27. kolovoza 2013.

DIY: Tribal top!

Hey hey heeey! :)
Razveselite si (zadnje dane) ljeto uz ovaj zabavni DIY!
Tribal je meni definitivno najdraži uzorak i samo tražim predmete koje bih njime ukrasila :)
Nedavno sam kao poklon dobila boje za tkaninu i više nisam mogla čekati, morala sam ukrasiti barem jednu majicu! :) Odlučila sam se za običan bijeli topić kakvih imam još u ormaru pa nije šteta ako se uništi. A evo što mi je još trebalo:
Brighten up last days of Summer with this fun DIY!
Tribal is my favorite print and I'm constantly searching for items that I can decorate with it :)
Recently I got as a gift water ink based fabric colors and I coudn't wait anymore, I had to decorate at least one top! :)  I chose plain white top which we all have in our closet, maybe even more then just one so it's not a big deal if I ruin it. Here are things that I used:



Koristila sam / I used:
water ink based fabric colors (thanks Afrodita!)
plain white top
piece of cardboard
2 clothespin
ruler ( just for stripes, wipe it after every use, it is going to smudge your top otherwise)

Na kutiji stoje sljedeće, bitne informacije:
-majicu rastegnuti preko kartona (karton umetnuti u nju)
-rubove zakačiti štipaljkom tako da je majica napeta i da se ne gužva
-kada napravite željeni dizajn, ispeglajte majicu (!!!vrlo bitno!!!)
-majicu perite na temperaturi od 40°
Important instructions on the box:
-strech your top over carboard (put the cardboard in the top)
-use clothespin to secure edges from moving so the top isn't wrinkled
-when you're finished with drawing/writing, iron the top (!!!important!!!)
-wash the top on 40°

Evo i slika:
Here are the pics:



Set sadrži 4 neonske boje koje sam istaknula radeći točkice ili prugice. Crnu sam koristila samo za jedan uzorak jer sam željela da  bude što šarenija majica. Mama mi je kasnije rekla da neonsko žuta debela linija koja je igrom slučaja točno ispod grudi, lijepo naglašava prsa i da time izgledaju veća (triput hura za nas nerazvijene daske! :D )
There are 4 neon colors in the set and I used them for dots and stripes to highlight them. I used black only for one pattern because I wanted the top to be as colorful as possible. My mom told me later that the neon yellow line, which is (accidently) under my boobs, highlists my chest and that they look bigger (triple hooray for us flat as a board! :D )

A evo i krajnjeg rezultata, nakon peglanja!
Here's the final result, after ironing!



Dakle, uzorak je samo na prednjoj strani i pri sredini.
Majicu sam i oprala i crna se lagano otisnula na leđa pa sad ovaj uzorak nekako krivudavo se nazire na leđima. Niti jedna boja nije izblijedila! Još je jedan bijeli top poprimio malo crne ali sam ga još jednom oprala i sad je opet čist!
Sve u svemu, oduševljena sam! Boje su super ali pripazit ću da top perem na ruke i to je jedina loša stvar! :)
So, the print is in the middle of the front side.
I washed the top and black slightly printed on the back side but it isn't that visible. None of the colors faded! Another white top stained a bit but I washed it again and it is like new now!
Overall, I'm so happy how this turned out! Fabric colors are awesome, but I'll have in mind to wash it separately and that's the only bad thing! :)

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Broj komentara: 5:

  1. Ooodlično! Super ideja, sviđa mi se kako ti je ispalo! Svaka čast za preciznost, ja sam pravi antitalent za tako šta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno!
      Vjeruj mi, nisam niti ja nikad pokazala ikakvo umijeće u urednosti ali kad sam krenula crtati po majici, bilo je tako lagano i zabavno i jednostavno nisam mogla pogriješiti :)
      Ako ikad probaš, osim što nećeš požaliti, obavezno pošalji slike :)

      Izbriši
  2. ti baš voliš tribal print :P super ti je ispalo, svaka čast na živcima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, hvala :)
      da, čuj, tek si sad primjetila?! :D

      Izbriši
  3. ako itko voli tribal onda si to definitivno ti ;)
    dobra ideja, i sasvim dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)