nedjelja, 16. veljače 2014.

Spring wishlist!

Hey!
Možda vam se čini zbog kiše da je još dugo do proljeća i sunčanog vremena ali načula sam u pjesmi ptica da se proljeće bliži! :)  Ovo proljeće ću provesti u lila boji i uzorku tratinčica!
Nakon što sam se sjetila da nisam već dugo objavila wishlistu, počela sam razmišljati što mi treba. Racionalno gledajući, ništa mi nije hitno ali neke lijepe stvarčice jednostavno nemogu pustiti :D A Naked paleta je tu uvijek ;)
I might seem to you that Spring and warm weather are far away but I've heard in bird songs that Spring is getting closer! :)  This Spring I will wear lilac color and daisy pattern!
After I realized that I haven't posted a wishlist in a very long time, I started thinking what do I need. Rationally looking, I don't need anything but I couldn't leave behind some pretty things :D And Naked palette is always on list ;)

Spring wishlist!
                                   
1. Vansice - gledam ih već jako dugo i mama mi ih je obećala za početak ljeta! Mama, volim te!! Jedva čekam, ova dva dizajna su mi favoriti.
    Vans shoes - I'm eyeing them for a very long time and Mom promised that I'll get them this Summer! Mommy, I love you!! I can't wait, these two designs are my favorite.

2. Crop top - našla sam jedan divan u H&M-u ali nikako nemogu naći sliku...Crni je sa uzorkom maneki neko! Savršenstvo *-*
                   - I've found a beautiful one in H&M but I can't find any pic...It's black with maneki neko print! Perfection *-*

3. Geniale sweater - pogledajte samo boju! Mislim da je to dovoljno...:)
                             - look at the color! I think that's enough....:)

4. Blanc & Licorice - hitno mi trebaju bijeli i crni lak a Essie mi je najdraža marka, pa ako budem ikad imala višak od 100 kuna možda ih kupim :D Šalu na stranu, nadam se da ću na Danima ljepote upecati China Glaziće ili barem Essieje.
                              - I really need new white and black nail polish and Essie is my fav brand, so if I ever have extra 100 kn I might buy them :D No joke, I really hope I'll buy some China Glaze or at least Essie on Days of beauty.

5. Naked 3 palette - prekrasne boje i dizajn, prevelika cijena...
                              - beautiful colors and design, huge price...



To bi bile moje želje, koje su vaše? / These were my wishes, do you have any?


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)