petak, 14. veljače 2014.

#Valentinesday: Be my Valentine!

Hey!
Sretno Valentinovo svima!! Budite mi sretne i lijepe <3
Pokazat ću vam svoju manikuru za koju nisam sigirna sviđa li mi se ili ne, pa mi možete pomoći da odlučim :)
Happy Valetines day everyone!! Stay happy and pretty <3
I'll show you my mani that I'm not sure do I like it or not, so you can help me with decision :)

Koristila sam / I used:
Catrice Miss Piggy Reloaded
Essence Tribal Summer trio - pink and black liner





Ova manikura je trebala biti heart leopard a ne običan međutim kako je ovo prvi put da radim leoparda a i crni liner mi je zadavao velike probleme, manikura je otišla u drugom smjeru. Zapravo mi se desna ruka više sviđa :)
This mani was supposed to be a heart leopard, not a regular one, but this was a first time I did  leopard and the black liner was giving me hard time, so mani went in a different direction. Actually, I like my right hand better :)


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)