srijeda, 5. veljače 2014.

This January!

Heeeey!
Dobrodošli u novu rubriku na Shadow! Krajem svakog mjeseca ću vam pokazati neke random fotke koje sam okinula npr. priroda, hrana, mačke itd. :) Svakako želim znati sviđa li vam se ova ideja pa se ne sramite ostaviti komentar ;)
Neću duljiti jer ima dosta slikica, uživajte!
Welcome to the new series on Shadow! At the end of every month I'll show you some random pics I made such as nature, food, cats etc. :) And I really wanna know what you think about it so don't be shy, leave me a comment ;)
I won't talk too much bc there are lots of pics, enjoy!


Većinu prvog mjeseca se slavilo; Nova godina, rođendani....:) / Most of the January I've spent celebrating; New Year, birthdays....:)
                               

Obožavam šetnje i većinu praznika sam provela na svježem zraku! / I love walks and most of the holidays I've spent on fresh air!

Predivno more! :) / Beautiful sea! :)

Cijenite detalje ;) / Appreciate the details ;)
  
Srela sam ovog dečkića...../ I met this guy....
..i ovu slatkicu! / ....and this cutie pie!
Hello there!

Giving and taking <3

Martensice dušu dale :D / What would I do without my Martens?

Najlijepša barka ikad :) / Prettiest boat ever :)

Cat magnet!

Šumsko voće i torte od sira su nešto šu bih mogla jesti zauvijek :) / Berries and cheesecake are something I could eat forever :)

Nescafe uljepša svaki dan! / Nescafe makes every day better!

Mint Candy Apple <3

Volim isplanirati manikure.. / I love to plan my manis....

Trčanje uz more :) / Running near the sea :)

oblačno i toplo...me likey / cloudy and warm...me likey

Curious and cute! <3

New in :)
Recenzija maskare će uskoro na blog! / Mascara review is going to be on blog soon!

Arm candy <3

New in #2
Zlatnim sprejem sam prefarbala ogledalo u sobi. Odlična i jeftina ideja! / I sprayed my mirror with gold spray. Great and cheap idea!

Manikurica koja nije dobro ispala pa neide na blog. / Mani that didn't turn out well so I haven't posted it.
Plave šljokice / Blue glitter - Sephora Blue Saphire
Plava / Blue - Maybelline electric blue
Bijela / White - essence Lily bloom
Crna i narančasta / Black and orange - essence tip painter

OOTD :)

Sunceee! / Sun!

Rođendanski poklon :) / Birthday gift :)

<3

Slatkiš <3 / Candy <3


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

  1. zanimljive fotke, more uvijek dobro izgleda, a vidim i da te micemace vole :D
    svaki siječanj u mojoj se obitelji slave čak četiri rođendana, how about that ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ah,micike su posvuda :D
    baš lijepo, ja bih voljela imati veću obitelj pa da svaki mjesec nekom bude rođendan, hehehe :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)