nedjelja, 21. rujna 2014.

31 day challenge: Day 11 - Polka dots

Hey!
Na kraju još jednog vikenda, evo mene s novim postom i novom manikurom! Trenutačno vani kiša pljušti i baš me nekako uhvatila volja za pisanjem :D
Današnji zadatak su točkice a s njima započinjemo drugu trećinu ovog challengea!
At the end of another weekend, here I am with a new post and a new mani! At this moment, rain is pouring outside and I really got in the writing mood :D
Today's task are polka dots and with them we're starting another third of this challenge!


Koristila sam / I used:
Essence Naughty and pink
Essie Fiji
dotting tool
Essence nail decoration set Fantastic metallics







Iskreno, nemam pojma šta je to na accent noktu, samo sam znala da želim koristiti te velike šljokice haha. Ova manikura mi je totalno Minnie Mouse i jako mi se sviđalo malo za promjenu nositi ženskaste, pinki nokte :D
Honestly, I have no idea what's goin' on on my accent nail, I just knew I wanted to use big glitters haha This mani is totally Minnie Mouse and I really liked wearing girly, pinky nails for a change :D

                                                            *               *                *

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)