utorak, 2. rujna 2014.

31 day challenge: Day 2 - Orange nails

Heyaaa!
Vrijeme je za drugi zadatak a to su narančasti nokti! Da sam započela sam challengem, recimo, u siječnju, imala bih samo jedan lak koji bih upotrijebiti. Na sreću, u zadnje vrijeme sam kupila nekoliko narančastih lakića i nekako se opet zaljubila u tu boju :)
It's time for the second task and that is orange nails! If I started this challenge, let's say, in January, I'd have only one polish to use, Luckily, lately I bought a couple of orange polishes and I fell in love in that color again :)

Koristila sam / I used:
Essie Tart deco
L'Oreal Confettis






Napokon sam i ja probala taj divni Tart deco i, moram vam reći, Essie me nikad ne razočara! Kvaliteta je odlična, lakovi su sjajni i dugotrajni (opa, bacam rime, možda da i pjesmicu napišem :D).
Još ću i pohvaliti Confettis koji se vrlo lijepo mazao i nigdje nisam imala premalo niti previše šljokica.
Finally, I tried that divine Tart deco and, lemme tell you, Essie never disappoints me! 
Quality is amazing, polishes are shiny and long lasting, I just love them! :)
I also want to say that Confettis was nice today too, it didn't leave spots with too much or too little glitter.

                                                     *                *               *              *

Hvala na čitanju i vidimo se sutra! / Thanks for reading and see you tomorrow!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)