petak, 26. rujna 2014.

31 day challenge: Day 12 - Stripes

Hey!
TGIF, jelda? :) Pa, evo jednog laganog postića dok gledam Teoriju velikog praska.
Prvom verzijom manikure nisam nikako bila zadovoljna pa sam ju nedavno napravila opet i zato imam drugačiji oblik noktiju. Pokazat ću vam je ali samo jednu sliku jer je stvarno grozno ispala :$
TGIF, right? :) Well, here's a simple post while I'm watching The big bang theory.
I wasn't satisfied at all with the first version of this mani so I did it again so that's why I have a different nail shape. I'll show you only one pic bc it really turned out bad :$


Ok, sada kad ste vidjeli i taj užas, krenimo na pravu manikuru :D
Ok, now, when you saw that disaster, we can move onto a real mani :D

Koristila sam / I used:
China Glaze Liquid leather
striping tape small dotting tool
Catrice Captain Sparrow's boat (samo za malene točkice / only for those little dots)






Dosta jednostavna ideja, našla sam ju na Tumblru ali nemam pojma čija je. Vidljiv je tip wear a manikuru sam slikala jutro nakon što sam je napravila.. tako je to sa crnim lakom haha. Doduše ovaj oblik noktiju je dosta zeznut jer ti nakon dva dana više ne izgledaju onako špicasti pa ih moraš opet izrašpati. Koje su to komplikacije kod nas lakoholičarki :D
Really a simple idea, I got it of Tumblr but I don't know the source. You can see the tip wear and I took this pic a morning after I did it.. perks of black nail polish haha. Actually, this nail shape is pretty messed up bc after 2 days your nails don't look that pointy anymore so you have to file them again. What a complication for us polish addicts :D

                                                              *                                  *

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)