nedjelja, 3. veljače 2013.

365: challenge:week 5 + some things lately

Hey blog! <3
Čovječe, tjedan dana nisam postala! Imam feeling kao da je mjesec prošao! Žao mi je, nabrzinu ću vam ispričati neke stvari.
Bacila sam se na DIY projekte punom parom i mislim da ću uskoro napraviti DIY tjedan, tj. cijeli tjedan postati DIY članke. :D Jedva čekam!!
Imam nekoliko manikurica za pokazati vam i sve manje vremena da bih uspjela koju novu napraviti.
Dobila sam jednu super ideju koju ću izrealizirati krajem veljače, svidjet će vam se.
Zadnji Things that make me happy post nije izostao zato što me nije ništa veselilo nego zato što nisam imala vremena postati. Slijedeći tjedan, tj. ovaj, nemojte očekivati nikakve članke. Ovo će biti naporan tjedan, idem na 2 natjecanja, i svo vrijeme ''trošim'' na učenje. Dobro, i na DIY projekte :)
Toliko zasad, napravila sam profil Shadow na WeHeartIt-u pa ako imate račun folovajte, ime mi je Shadow14114 ;)

I sad, vrijeme je za slike. Uživajte u njima i u tjednu!
Vidimo se (možda) ovaj tjedan, Shadow <3





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)