utorak, 12. veljače 2013.

Cookie love : Valentines Day mani!

Haj!
Nisam sigurna može li ova manikura proći pod Valentinovsku temu, ali nema veze, preslatka je da je držim u folderu :)

Koristila sam:
- essence Cookie love (novak, njegovi prvi swatchevi :)
- essence stamp me! black

Cookie love je lak koji toplo preporučam! Trebaju mu 2 sloja i brzo se suši, a boja je divna; capuccino smeđa sa zlatnim flekijima *.*
Zatim sam odštambiljala slatke muffiniće. I, naravno, top coat!

Što kažete? Prolazi pod Valentinovsku tematiku? :)
Upravo sam shvatila da sam napravila samo 1 manikuru za Valentinovo i idem se sada pobrinuti za to :)
xox, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)