četvrtak, 14. veljače 2013.

Happy Valentine's Day! + Valentines DIY!

Sretno Valentinovo!! <3 Nadam se da ga provodite u ljubavi i sreći!


 Iako sam planirala ovaj post za jučer, nema veze i danas ga možete upotrijebiti!
Radi se o DIY čestitkama za Valentinovo!
Vrlo su jednostavne i napravila sam ih u pet minuta!

Koristila sam: škare, selotejp,crvene papire, karton, tanki crveni papir kao maramica (lol, odlično objašnjeno) i heftalica.

 Za prvu i drugu čestitku sam koristila sličnu metodu. Zapravo, dio gdje se ubaci pismo potpuno je jednak! Znači, odrezala sam kvadrate od kartona (odokativno) i na hrapavu stranu nalijepila srce odnosno, priheftala ga (na drugoj čestitci) zajedno s papirićem na koji sam napisala ime osobe.
Lijepila sam selojtejpom jer se ljepilo nije hvatalo zbog ovih žljebova na kartonu :) Na drugu, ravnu stranu, sam nalijepila tanki ''maramica'' papir s tim da sam jednu stranu pustila otvorenu. To je džepić u koji se pismo ubaci. Od crvenih papira sam napravila strelicu i malo manji kvadratić te ih priljepila zajedno. Da nisam stavila strelicu pismo bi zapelo unutra te da ga se izvadi morala bih potrgati papir i karton :( Uglavnom, strelica simbolizira Amorovu strelicu. Ta beštija me nikako neće upiknuti al' zato me komarci VEĆ naveliko bodu :D

Treća čestika je meni i najdraža!
Na ravan dio kartona sam prislonila crveni izrezan papir (1.sl.) i preko njega nalijepila maramica papir. Sa hrapave strane sam izrezala karton iznutra sa TRI strane i dobila preklop tj. vratašca :)
Onaj papirić koji sam samo prislonila sam sada nalijepila na maramica papir i napisala porukicu na njega. Još sam na preklop stavila strelicu da se zna gdje se otvara ali i radi simbolike ;) Sa druge strane tj. na maramicu  sam ''nakeljila'' srčeko. Za poslijednju nemam baš opis jer sam na ravnu površinu kartona naljepila romb od crvenog papira i napisala poruku na njega. Ta strana se vidi na lijevom kolažu tj. poslijednjem. Za dio gdje piše ime poslužila sam se papirom koji mi je ostao kada sam rezala srca.Ispod njega sam stavila bijeli papir i napisala ime.










Nadam se da vam se sviđaju čestitke i da ste sami dobili/napravili iste!

xxoo, Shadow <3 <3 <3 

P.S. ovo je moj 200.-ti post!! Juuuhuuu! :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)