nedjelja, 15. ožujka 2015.

31 day challenge: Day 26 - Inspired by a pattern!

Heyaa!
Baš sam u nekom hyper raspoloženju haha, eto šta previše kave i muzike čini čovjeku :D
Kao što vidite po naslovu, za današnju manikuru sam se trebala inspirirati uzorkom. Nisam išla na google i tražila neki određeni nego sam jednostavno uzela svoje pločice za štambiljanje i odabrala uzorak koji nisam nikad koristila. Malo drugačija kombinacija ali nije loša :D
I'm in some hyper mood right now, haha, that's what too much coffee and music does to human :D
As you can tell by the title, I was supposed to do a mani inspired by a pattern. I didn't go to google and search for a specific one, I just took my stamping plates and chose a pattern I've never used before. A bit different combination than the usual but I like it :D


Koristila sam / I used:
Catrice Lucky in lilac
O.P.I Dulce de Leche
Essence silver stampy polish
Essence special effect Circus confetti
Essence stamping plate




Danas vam pokazujem i desnu ruku koja je čak i bolje ispala. Manikura je vrlo jednostavna a i nokti su mi dosta narasli, nokat na palcu mi je veličine minijaturne daske za surfanje :D
Today I'm showing you my right hand that actually turned out better than the other one. This mani is really simple and my nails have grown a lot, the nail on my thumb looks like a miniature surfing board :D



Što kažete na manikuru? Kako vama ide štambiljanje? Koristite ga samo u posebnim prilikama ili ste vješte pa ga često radite?
What do you think about this mani? Are you good at stamping? Do you use it only for special occasions or you've mastered it so you do it a lot?




Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)