petak, 27. ožujka 2015.

31 day challenge: Day 27 - Inspired by artwork!

Hola!
Napokon nova manikura a i challenge se polako bliži kraju (nadam se da se nisam urekla ovime)! Zahvaljujući mojoj iznadprosječnoj lijenosti i dragoj školici, challenge se opasno rastegnuo (bolje da vam ne kažem na koliko mjeseci haha). Ali, drago mi je da sam bez obzira na sve ustrajala i nastavila raditi manikure jer definitivno vidim, a nadam se i vi, veliki napredak u odnosu na onaj iz 2012.!
Sad kad sam napisala te neke misli, možemo krenuti na manikuru! :D
Finally I have a new mani for you guys and this challenge is coming to an end (hopefully I won't jinx it now)! Because of my above average laziness and dear school, challenge dangerously stretched on too many months. But, no matter what, I'm glad I kept doing these manis bc I can surely tell, hopefully you can too, a huge progress since the 2012. one!
Since I've said everything I had in mind, we can take a look at the mani! :D


Koristila sam / I used:
China Glaze White on white
Essence Be berry now
Essie Lilacism
Essie Mint candy apple
Catrice ACid/DC
Maybelline Urban lemon
Smart girls get more 133
Wet'n'wild Matte top coat






Slika kojom sam se inspirala je zapravo moj DIY projekt  a radila sam je vodenim bojama. Izvinjavam se zbog malo teksta danas, jako sam umorna ali sutra obećevam, objasniti ću sve vezano uz manikuru.
The pic I used to get my inspiration is actually a DIY project made by me and I made it using watercolors. I apologize for such a short post, I'm exhausted but I promise I'll explain everything about the mani in my next post.



Koja je vaše najdraža slika? Jeste li ikada isprobale watercolor tehniku na noktima?
What is your favorite painting? Have you ever tried the watercolor technique on your nails?

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)