nedjelja, 1. ožujka 2015.

31 day challenge: Day 23 - Inspired by a movie!

Hellooooo :D
Jel možete vjerovati da je već treći mjesec?? Ja nemogu, iako mi je drago što se bliže topli i sunčani dani, u glavi mi je još uvijek onaj osjećaj da je tek početak godine. To što je već treći mjesec također znači da sam produljila challenge na još jedan mjesec.. kada (bolje rečeno ako ikada) završim challenge, neka mi netko dođe osobno uručiti certifikat za najljeniju blogericu ikad! :D
Ok, a sada idemo na današnji zadatak a to je manikura inspirirana filmom! Odabrala sam, naravno, moj najdraži film a to je Kako kaže Greta!
Can you believe it's already March?? I can't, even though I'm so happy warmer and sunnier days are getting closer, I still have that feeling in my head that the year just started. And the fact that March has started also means I've prolonged this challenge onto another month.. when (or maybe it's better to say if I ever) I finish this challenge, someone please come and personally hand me worlds laziest blogger ever certificate ! :D
Ok, let's move onto today's task and that is mani inspired by a movie! I've chose, of course, my favorite movie which is According to Greta!


Koristila sam / I used:
China Glaze White on white
China Glaze Liquid leather
Smart girls get more 53
Catrice Sand Francisco
Essence Choose me
Essence Glorious aquarius
O.P.I Dulce le leche
Essence tip painter Grape-metallic rocks
Golden Rose Matte
Essence Cotton Candy
thin brush, dotting tool




Ukratko ću objasniti što znači svaki nokat: na palcu piše ono što je Greti non stop na pameti - kako bi stvari bile bitno drugačije da joj je tata živ, na kažiprstu je uzorak haljine koju je nosila, na srednjem prstu je Julieva tetovaža, na prstenjaku su školjke koje su posvuda u kući od njezine bake i djeda a na malom prstu je sidro.
I'll just explain what each nail means: on my thumb I wrote something Greta always has in her mind - how things would be so much different if her dad was alive, on pointer is a pattern and color of the dress she wore, middle finger is Julie's tattoo, ring finger are sea shells that are everywhere aournd the house and pinkie is an anchor .


Koji je vaš najdraži film? Jeste li ikad gledale Kako kaže Greta?
What is your favorite movie? Have you ever seen According to Greta?

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)