nedjelja, 15. rujna 2013.

Vintage roses!

Hey!
Ovu manikuru sam nosila na vjenčanje i za prvi tjedan škole i bila je totalno prigodna za oboje! A da ne govorim koliko je jednostavna :)
This mani I wore for wedding and first week of school and it was totally convenient for both! And it is so simple to make :)

Koristila sam / I used:
essence Cotton candy
O.P.I dulce le leche
Catrice Miss Piggy reloaded
Firestorm (franken)
Maybelline mini colorama Green park
Golden rose nail liner 222





Započela sam sa 3 sloja svjetlije i 2 sloja tamnije boje. Nakon što su se malo posušili, dodala sam crte sa zlatnim linerom i počela raditi ružice. Postupak je jednostavan - sa kistićem od laka napravite nekakve neuredne točkice, otprilike 4 na noktu. Obrubite ih sa tamnijom rozom i dodajte listiće sa strane. Sloj topcoata i to je to!
I started with 3 coats of lighter and 2 coats of darker color. After it dried a bit, I added stripes with gold liner and started making roses. First you make a couple of messy dots with your polish's brush and line them with darker pink. Add some leaves around them. Put a coat of top coat and you're done!

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)