ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Back to school DIY's!

Hey!
Evo  nekoliko ideja da začinite svoju školsku godinu ;)
Here are a couple of ideas how to spice up your school year ;)

#1 - Notebook makeover (2 ways)




Po samom nazivu, jasno je da proljepšavamo bilježnicu! Ovo je prejednostavno, shvatit ćete iz slika.
By the name of it, you get that we're making your notebook beautiful! This is very easy, just follow the tutorial.


Koristila sam / I used:
a notebook
a magazine
a scotch tape
scissors (just in case of cutting down the page)


Odaberite stranicu sa lijepim uzorkom ili slikom koja vam se sviđa i otrgnite ju (čim urednije).
Choose a page with nice pattern or picture and cut it of (be tidy).

Namjestite ju na bilježnicu pazeći da stoji kako želite i zaljepite rubove sa selotejpom.
Carefully place the page on the notebook and glue the edges with scotch tape.



Etogac, jedna dosadna bilježnica je sada predivna, inspirativna i spremna za uporabu :)
Here we go, one notebook is gorgeous and ready for use :)

Slijedeću bilježnicu sam sredila na isti način samo što sam smanjila sliku.
I decorated the other notebook on the same way, but I reduced the picture.

Prvo sam odvojila postojeću sliku.
First I removed the front page.

Smanjila sam rubove i zaljepila.
I reduced the edges and glued it.

Odrezala sam višak.
I cut of the exces.

Gotovo! Koala je našla sigurno utočište u mojoj bilježnici :)
Done! The coala bear found a safe place in my notebook :)


 #2 - Cute pencils

Za ovo vam samo treba lak za nokte ;)
You only need nail polish for this one ;)




Tako je, sa lakovima sam ukrasila olovke!
Baš su mi simpatične, svaka drugačija i slatka :)
That's right, I decorated pencils with nail polish!
They're so sweet, each is different and cute :)


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

4 komentara:

  1. lakove na olovke nisam trošila, ali sam se užasavala jednoobraznih korica pa sam teke uvijek umatala u omiljene postere ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj, da, to sam i ja prije radila ali sam onda sve postere pobacala....hahah, nekakva faza me uhvatila :D

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)