ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

DIY - personalized notebook :)

Haj! <3
Malo drugačiji post nego inače. Zapravo ja najviše volim DIY postove. Uvijek su neke super ideje! :)
Ja volim pisuckati, zapisivati stvari. I to ne u neku običnu bilježnicu. Mora biti posebna! :)

Danas ću vam pokazati izgled moje bilježnice a samu izradbu ću vam samo opisati jer je stvarno prelagano.



Trebati će vam: razni časopisi - ovisi što vas zanima i što volite čitati, škare, selotejp i naravno, bilježnica.

Korak 1: Izrežite iz časopisa sve slike koje vas oduševljavaju, vesele i nasmijavaju. Iako što obožavam mačke samo sam dve-tri sličice na njih zalijepila, znači ne treba pretjerivati ;)

Korak 2: Kad ste ih sve izrezali, posložite slike na bilježnici onako kako želite urediti bilježnicu.

Korak 3: Otkinite jedan komad selotejpa dužine visine jedne stranice i počnite lijepiti sve sličice odjednom.

Ako ne razumijete nešto pitajte me u komentarima ili uvećajte sliku ;)
Bilježnicu možete koristiti u svakakve svrhe.
Moja je postala moj putni planer iliti mjesto gdje zapisujem sve šta moram obaviti i što sam obavila. Vrlo sam organizirana po tom pitanju. :)

Sviđa li vam se moj putni planer to jest bilježnica? Ukrašavate li i vi tako svoje stvari? Želite li još DIY postova? Imam ih nekoliko u pripremi :D

xoxo, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)