utorak, 20. studenoga 2012.

Metallic gradient :)

Hello :)
Danas ću vam pokazati manikuru koju sam radila šogorici. Ovo je valjda deseti put da vam pokazujem njene nokte ali ona mi je stalna mušterija :D

Koristila sam: essence Magnetix Magic wand 03
                                     c&g icy princess 80 i galaxy black 85.


Nakon dva sloja Magic wanda sa spužvicom sam natapkala icy princess i galaxy black te dodala nadlak.
Žao mi je što na slikama se ne vidi izraženiji prijelaz ljubičaste u srebrnu ali nokti su ispali presjajni na slikama. Za to ćemo ''okriviti'' nadlak :)
Toliko o manikuri idem sada raditi sebi nokte! :)
xoxo, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)