ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Late night snack- Jelly sandwich time! :)

Haj, ovo je jedan brzinski post! :)
Radila sam nedavno još jedan jelly sandwich i to u smeđe-rozoj verziji. Predivno je ispao! :D


Koristila sam:SGGM 29 i essence time for romance.
Time for romance ima  prozirnkastu smeđe-rozu bazu sa sitnim hollografskim shimmerom koji se presijava na suncu. Boja je predivna i nadam se da će vam slike dočarati izgled manikure uživo. :)
Toliko od mene <3
Samo da se pohvalim, pisali smo hrvatski pretprošli tjedan i danas smo dobili ocjene. Dobila sam 5! :D Danas smo pisali fiziku i sve sam znala... bit će isto pet ;)
Shadow <3 :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)