srijeda, 21. studenoga 2012.

Bonjour from France! :)

Bok! :)
Nadam se da ne mislite da sam u Francuskoj :D To je samo zbog manikure koju sam radila frendici.

The fotka:

Klik za veću sliku! :)

Koristila sam: essence twins Chuck, SGGM 29 i essence stampy lak bijeli.

Manikuru sam započela jednim slojem Chucka na koji sam zalijepila (nakon 20 minuta!!) selotejp tako da samo vrh nokta ne bude polijepljen. Dodala sam SGGM 29 na vrhove i odštambiljala dva smajlića i Eiffelova tornja.
Na prstenjaku sam dvije tanke trakice zalijepila na nokat i prešla sa crvenom preko.
I, naravno, dodala sam jedan sloj najdražeg nadlaka ever, essence Better than gel nails Top sealera :)

Šta kažete? Volite li Francusku (manikuru) ?
Au revoir, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)