četvrtak, 22. studenoga 2012.

Cute strawberry and something vintage mani :)

Hi! :)
Svečano obećavam, ovo je zadnji ljetna-manikura post. Nadam se! :D
Još nisam pedikure objavila ali znam da to ne vole svi vidjeti. U svakom slučaju u komentaru mi napišite da li vam smetaju slike pedikura. I da li vam se sviđa ova manikura :D
Bacimo se mi na fotke:

Aaah, kratki noktići. Sada ih puštam i dosegli su bo'me finu dužinu :D

Koristila sam: Catrice Run forest, run i Miss Piggy reloaded, SGGM 29 i essence wanna be your sunshine 95.

Nakon dva sloja MPR napravila sam crvene pruge. Ne uzrujavajte se ako nisu ravne, nisu ni moje ;)
Pričekajte malo da se osuše nokti pa krenite crtati.
Ja sam napravila mašnicu na srednjem prstu, jagode na prstenjaku i palcu a neki vintage design na ovu ostalu dvojicu. Dodajte još i žute točkice (puno njih! :).
Top coat time!    I onda ste gotovi!! :D
 Nadam se da vam se sviđa!
Jučer vam to nisam spomenula pa ću zato danas; u sklopu dodatne nastave fizike gledali smo jučer sa teleskopom noćno nebo i vidjeli Jupiter, Andromedu, Malog medvjeda i Mjesec ofc.
Jupiter je prekrasan!! Čak smo vidjeli i njegova četiri mjeseca; Io, Kalisto, Europa i Ganimed.
Ja sam inače vrlo zainteresirana za astronomiju tako da znam jako puno o njoj :)
Tako da ako vidite jednu vrlo sjajnu zvijezdu na nebu i veća je od ostalih, to bi bio Jupiter! :D

xoxo, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)