nedjelja, 18. studenoga 2012.

Neon mani :)

Haj! <3
Žao mi je što jučer nisam postala ali laganini preuređujem sobu pa nisam imala vremena :D
Prije manikure želim vam pokazati ovu sliku (s Pinteresta) najslađeg psića kojeg sam vidjela:

goldendoodle. oh my gosh      Miškica mala <3 <3

Ok. Sad možemo na manikuru ;)
Nalakirala sam sve neonce koje imam da se razveselim i da jesen mi postane vesela i šarena a ne stresna.

Korišteni su: Lijeva ruka; SGGM 123, S-he 180, essence lime up!, Rimmel Sky High i essence On the bright side.
Desna ruka; Golden Rose 104, SGGM 55, Golden Rose 112, SGGM 29 i 30.

What do you think? Volite li vidjeti neonske lakove i u jesen?
Xo, Shadow ;*

3 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)