četvrtak, 8. studenoga 2012.

Milky way mani :)

Bok! :)
Danas je divan dan, dobila sam tri petice, smijala se do suza sa frendovima i bila na zumbi! Ovo mi je druga godina što idem na zumbu i stvarno je preporučam. Ako želite neki post o zumbi, kako i što plešemo, ostavite komentar i sredit ću to! ;) Divan je dan i zato što je danas 150 post,stigao je i 30 follower i vas više od 5800 je bacilo pogled na moj mali svijet!! Presretna sam i puno Vam hvala na tome <3 :*
Sad idemo na manikuru :D
Radila sam je na maminim noktima, da, i to se dogodilo! :) Moja mama inače lakira nokte jedino u biserno bijelu boju što je meni iznimno dosadna boja. Ovu nedjelju je rekla ,,Danas mi ti radiš nokte''.
Bila sam jako sretna jer mama ima dugačke nokte na kojima se može svašta raditi.
Dogovorile smo se za nešto jednostavno. Slijede slike:



 Koristila sam svoj najdraži lak - essence nude glam cotton candy i essence black is back.
Nakon dva sloja cotton candy, povukla sam tankim kistićem nepravilnu liniju od korijena nokta. Zatim sam nasumično zvijezdice - cirkone lijepila na nokte.
Sviđa li Vam se?
Prije kraja, 11. mjesec je poznat po rađenju moustacha na noktima tj. Movember moustache manikura. Zato je ovaj mustaš u kutu slike i planiram nekoliko moustache manikura, ali trenutno idem korak po korak... ;)

Puse, Shadow :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)