subota, 10. studenoga 2012.

U.K. nails :)

Čaos! :)
Evo jedne slatke manikure koju sam radila prošli tjedan. Pripremite se za:


Union Jack! :D
Koristila sam: Quori bijeli lak
                        Essence Twins Chuck
                        Essence Fame fatal
Za ovakav sjaj mojih noktiju zaslužan je Essence better than gel nails top sealer. Toplo ga preporučam. :)

Na zadnjoj slici je moja tetovaža iz Catrice Urban Baroque kolekcije. Na omotu stoji, kao i na svim tetovažama, privremena tetovaža. Imam je već tri tjedna i nije se ni počela skidati! Piše Urban Rebel.

Što kažete? Volite li Englesku zastavu ili vam je Američka draža?
Uživajte, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)