utorak, 20. studenoga 2012.

Late summer outfit + mani :)

Haj! :)
Niste me očekivali dva puta u danu, a? Hahah, takva sam ja, puna iznenađenja :D

Znam da je kasno za ovakav post no željela sam vam pokazati ovu kombinaciju zbog boja.
Ovu tuniku/majicu jako volim jer je udobna, prozračna i vesela. Tirkizna mi je omiljena boja tako da je ova kombinacija pun pogodak. :)
Make up mi je morao biti u skladu s oblekicom pa sam pomiješala dvije olovke za oči; essence kajal cool breeze 11 i scream green 20 te dobila, pogađate, tirkiznu boju. :)
Remen je iz New Yorkera, naušnice sa Paga a naočale sa štanda ;)
Traperice su Baxter.


Zajedno sa ovim outfitom pokazat ću vam jednu ljetnu manikuru koja je vrlo slatka i jednostavna.

Fotke:

Koristila sam: SGGM 55 i essence stampy polish stamp me! silver.
Smart girls get more 55 je divna boja ali pain in the ass nanošenje. Osim što sam odštambiljala srebrene točkice, dodala sam i mašnice na palac i prstenjak.

Što kažete na manikuru? Koja je vaša naj boja?
xoxo, Shadow

1 komentar:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)