četvrtak, 29. studenoga 2012.

Jesenska dvobojna manikura :)

Dobro jutro! :)
Danas vam donosim jednu jesensku manikuru koja je verzija dvobojne manikure.
Prije slike, željela bih se ispričati za neuredan prstenjak, fotić mi se srušio na nokat pri slikanju :/


Koristila sam: essence lost in mud, tanki essence Tip painter i šljokice neke tamo kupovne.

Nakon jednog debljeg sloja LIM, pričekala sam da se noktići osuše.
Zatim sam sa Top coatom prešla jednu stranu nokte i na nju posula šljokice.
Da nokti ne bi izgledali neuredno povukla sam crnu liniju između dvije strane.
Za kraj sam dodala Top coat.

Što kažete?
Od slijedećeg tjedna krećem sa zimskim manikurama :D
Jedva čekam!!!

Želim vam ugodno jutro i lijep dan, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)