subota, 2. ožujka 2013.

DIY week or two: organize your cabels!

Hellou! ^^
Sigurna sam da će vas oduševiti ovaj DIY jer je tako jednostavan a koristan!

Potrebno je: role toalet papire, kolaž ili boje, škare i heftalica, te ljepilo.


1. Ako želite unutra smotati manji kabel tipa slušalice, morat ćete smanjiti rolu. To je opisano u 1. koraku, pa ako ne morate smanjivati, čitajte od 2. koraka.
Razrežite jednu stranu role i stišćite do željene širine. Priheftajte rubove.

2. Omotajte rolu kolažem ili obojajte temperama, mogućnosti su beskrajne!


3. Ukrasite po želji!


4. Smotajte kablove i u svaku rolicu ugurajte drugi kabel.

To je to! Ako sam nešto loše objasnila, pitajte u komentarima! ;)






Prije: ''klupko'' kablova i punjača -.-
Na slici fale još 2 kabela ali shvaćate bit :)












Poslije: šarena i lijepo organizirana ladica!
Awesome! :D











Nadam se da ćete isprobati i da vam se sviđa!
xo, Shadow <3
P.S. danas sam bila u šopingu, želite li haul post? Nakon DIY tjedna slijedi Outfit tjedan pa ćete ionako vidjeti stvari na meni ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)