petak, 8. ožujka 2013.

Outfit week: Skirt or a dress?

Haj maj pipl :)
T.G.I.F., a? :D
Ste mi svi dobro? Mene neka prehlada ulovila ali, I will survive! :)
Što se tiče postanja četvrtkom, mislim da ću ga preskakati s obzirom na količinu obaveza kojih imam tim danom.

Dosta brbljanja, vrijeme je za još jedan outfit i to sa oversized puloverom u glavnoj ulozi :)

Pulover - H&M
Suknja tj. haljina - Mana ili Benetton (sorry, nisam sigurna jer je bila poklon)
Tajice - Lidl
Čizmice - C&A
Ogrlica - Diadema



Vrlo topla i udobna kombinacija.  Posebno mi je drago zato što sam uspjela haljinu iskoristiti i na drugi, vrlo zanimljiv način.

Toliko o outfitu, nadam se da vam se sviđa!
                                                                *               *               *
Kao što možete primjetiti, promijenila sam izgled bloga. Iako mi se stari izgled jaaakoooo (!) sviđao, željela sam nešto više proljetno i šareno ali ne bolno za oči :)
Nadam se da vam se i to sviđa :P

Trenutačno radim manikuru za današnji zumba party, jedva čekaaaaammm!!!!! :D
Nisam normalna.

Idem se spremat!
Uživajte u petku, Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)