nedjelja, 3. ožujka 2013.

My Spring wishlist!

Dobro jutro! :)
Odlučila sam sklepati ovaj post tako da ne zaboravim za šta sve štedim, šta mi se sviđa i o čemu maštam. Inače bih zaboravila 50% svega :D

Ipak, post ću započeti tako da se pohvalim svojim haulom od jučer :D

Kupila sam: 2 majice kratkih rukava
                   hoodie
                   oversized pulover (zahvaljujem sniženju od 50% !)
                   moustache prsten (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kako sam happy!!!!)
                   stamping pločicu
                   olovku za oči
                   bazu i top coat
 iii                Milku s Oreo keksima (neizostavna informacija xd)

 *slike u drugom postu*

A sada, wishlist!
Za proljeće želim puno:

lepršavih haljina











                                                                                   

 


          




















































 






 

suknjica

 


 











































   







šarenih uskih hlača



 





















































































 cardigana






















 

































































































šarenih starki i niskih Vansica









 







































































i naravno, nakita








 i još je jedna torba na wishlisti no nikako nemogu pronaći njenju sliku :(
Crna, lakirana bowling bag na kojoj piše ''rouge'' i nacrtan je moustache.

Od kozmetke želim:

  i  .


Za kraj želim novi mobitel i fotić.
Kupit ću si

    i  .

Sony Xperia Miro White i Canon ixus 115.

*slike su sa H&M str., New Yorker str. i Googlea.*

Nadam se da vas nisam ubila s ovako dugačkim postom u rano jutro. :D  Izgleda kao da želim jako puno stvari ali nemoram imati sve sa ovih slika niti neću.

xo, Shadow <3


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)