srijeda, 6. ožujka 2013.

Outfit week: It's not a skull, it's a neanderthal!

Čaos!
Danas je baš neki bezvezan dan, kiša cmolji, glava me boli a sutra testovi, lektira....
Dosta negativnosti, vrijeme je za jedan  tipično moj outfit. Zašto tipično moj? Zato što imam jako puno oversized pulovera i često ih kombiniram s uskim hlačama! :)
A naslov je takav jer uvijek ljudima objašnjavam da je to neandertalac na ogrlici i kupljen je u Krapini :)

Hlače - C&A
Oversized pulover - mamin ormar xd
Marama ( infinity) - H&M
Čizme - R'is (Bombastic)
Ogrlica - Krapinski neandertalac ( iz suvenirnice ;)


Toliko od mene za sad, see you late gators!

xox, Shadow <3

P.S. redovito postam i na svom drugom blogu tako da obavezno svratite :)
P.P.S. Hvala Vam na svim divnim komentarima u ovih skoro godinu i pol što se družimo. Najbolji ste! <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)