petak, 1. ožujka 2013.

DIY week or two: my first canvas paintings!

Okej, nisu baš neka umjetnička djela ali su slatke i definitivno ću ih nastaviti raditi! Za one koje nisu shvatili, pričam o slikama tj. slikanju na platnu. ;)
Okušala sam se u njemu nedugo nakon Božića i mogu reći da sam uživala!

Radila sam s akrilnim bojama i debljim kistom a pomogla sam si sa izolir trakom.


Stvar je vrlo jednostavna: odaberete crtež/uzorak koji želite i nacrtate ga ponavljajući negdje slojeve boje (zeznula sam se i previše razvodnila boju, vidi sliku u kutu). Pustite da se osuši 10-tak minuta i (ako ste koristili izolirku) i možete izložiti vaše malo umjetničko djelo :)

Platna su kupljena u Bauhausu za 24 kn povodom Božića.

Svoja umjetnička djela sam izložila u  dnevnom boravku i svojoj sobi i non-stop im mjenjam raspored jer obožavam se tako igrati!

Ugodna večer!
xo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)