četvrtak, 21. ožujka 2013.

 Sretan prvi dan proljeća!! Zapravo je bio jučer, ali je danas kalendarski....kompliciram..
Kako bi(h) to proslavila, odlučila sam se za novu seriju postova na Shadow: Spring / Easter manis !!
Jedva čekam vam pokazati sve ideje koje imam :)
Happy first day of Spring!! Tehnically it was yesterday, but lets not complicate :)
To celebrate it, I've decided to start a new thing on Shadow: Spring / Easter manis!!
I can't wait to share all of my ideas with you :)

Jedna vesela i šarena manikura na koju sam naišla čitajući Miss Adelinnenim blogom i ostala sam oduševljena! Manikuru sam dosta dobro napravila ali sam željela da se spužvasti efekt više primjećuje :)
It's a bright and colorful mani which I found reading Miss Adelinne's blog and I was in love!  I did it pretty well but I wanted to outstand the sponging effect even more :)

I used:
S-he  115
Catrice Miss Piggy reloaded + SGGM 29
essence A lovely secret
Maybelline Party blue
SGGM 123 + 55
SGGM  47 + essence Wanna be your sunshine

Kombinirala sam  neke od nijansi da dobijem snažne i jače boje.
I combined some of those colours to get bright and strong colour.

And now, the pictures :D



Nakon što se bijelac osušio (2 sloja) stavila sam striping tape i naspužvala lakiće po dva puta (sloja).
After the white one dried (2 coats) I put striping tape on nails and sponged 2 coats of polishes.

Nadam se da vam se sviđa!
Hope you like it!

Idem sada opustiti se uz RTL 2, sutra moram nadoknađivat' zadaće itd...-.-
I'm gonna relax now, tomorow is a big day (lots of homework, etc...-.-)

xoxo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)