ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

Outfit week: SophistiCATed

Joj, kako mi se sviđa ovaj naslov :D
Ne, stvarno vam kažem, obožavam se ovako igrati s riječima :)

Ok, možda da započnem post kako treba;
Hola everybody ^^
Svi dobro? Ja jesam, hvala na pitanju! Nešto me prehlada lovila ali what doesn't kill you makes you stronger ;)

Neću sad puno pričati/pisati jer moram ponoviti 2.sv.rat (povijest -.-)....

Dolčevita - Diadema
Cardigan - H&M
Hlače - H&M
Marama - H&M
Čizme (nisu na slici) - R'is (Bombastik)



Jedan od dražih outfita! Ove infinity marame su me zaludile; kupila sam valjda njih 6 i ne ''skidam'' se iz njih. Što se hlača tiće baš sam prošli tjedan nosila sličan outfit tj. sa oker hlačama. Znači, idu razne kombinacije boja što mi je drago jer kod mene vrijedi samo jedno pravilo (dobro, ima ih više, ali se sad nemogu niti jednog sjetit :D ): Nikad ne obuci istu kombinaciju dvaput!!
Srećom, imam brdo robe pa je to nemoguće :D

Odoh ja, čitamo se sutra ili gledamo na My Look On Worldu.
xo, Shadow.

P.S. vam se sviđa moja kupaonica? Fotogenična je, šta se može :P

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)