srijeda, 10. travnja 2013.

Bright 'n' shiny!

Hej <3
Jedna manikurica je na redu :D
Dosta je jednostavna, a iz nekog neobičnog razloga, podsjeća me na Snjeguljicu i 7 patuljaka :)
Hej <3
I have a mani for you :D
It's really simple, and somehow it reminds me of Snow White and the seven dwarfs :)

Koristila sam/ I used:
S-he 180
essence special effects topper Glorious Aquarius
essence BTGN fast dry top coat



S-he 180 je nanesen u 2 tanka sloja i divna je jelly koraljna (koju je vrlo tešto slikati). Jedna od neonskih boja koju često nosim.
Glorious Aquarius je na desnoj ruci nanesen u 2 sloja a na lijevoj u jednom. Nije neka razlika...
Predivni plavi glitteri, poneki brončani glitter i holografske čestice odmah su me privukli kod ovog laka.
S-he 180 is a 2-coater and it's gorgeous, jelly coral colour (which is very hard to photograph). One of the neons I'm wearing a lot.
I'm wearing 2 coats of Glorious Aquarius on right and one on my left hand. Not a big difference..
Beautiful blue and a couple of bronze glitters with holographic particles are the reason why I bought this polish.

Nosite li pastelne ili neonske boje trenutačno? Ja sam počela ''derati'' po pastelnim lakovima, morat ću skoknut do Mullera, prifalio mi je tirkizni lakić :/
Are you wearing pastels or neons at this moment? I started rocking the pastels, but I don't have any mint polish anymore, so I'll have to go to Muller.

Za kraj, dvije slike koje sam uredila na Pixlr-o-matic-u :D
Before I say goodbye, here's two pics I edited on Pixlr-o-matic.



Koja vam je draža? / Which one do you like more?
xx, Shadow :*

2 komentara:

  1. dobra manikura :D
    zadnja fotka mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)
      totalno sam se navukla na Pixlr-o-matic, već sam 100 slika uredila, heheh :D

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)