subota, 13. travnja 2013.

Color pop!

Haj haj haj!
Vrijeme je za novu manikuru!!
Ovu manikuru sam radila za Nails for fun natječaj i inspirirala sam se pisanicama.
Hi!
It's time for a new mani!!
I did this one for Nails for fun contest and I was inspired with Easter eggs.

Koristila sam / I used:
essence fame fatal
    -| |-   fateful desire
    -| |-   you belong to me
    -| |-   pashion for fashion
    -| |-   wanna be your sunshine
    -| |-    BTGN fast dry top coat
    -| |-    dotting tool
cellophane


Isprobala sam saran wrap tehniku, sutra slijedi tutorijal! :D
I tried the saran wrap tehnique, tomorow you'll see a tutorial!! :D

xx, Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)