nedjelja, 14. travnja 2013.

Color pop mani - tutorial!

Haj!
Evo kratkog i jednostavnog tutorijala za saran wrap manikuru.
Korištene lakove i više završnih slika, čekirajte ovdje.
Hi!
Here's a short and simple saran wrap mani tutorial.
Products I used and more final pics, check here.

1. Nalakirajte nokte u baznu boju, kod mene je to crvena.
    Paint your nails in base colour, I picked red.

2. Nakon što se lak posuši, uzmite celofan, zgužvajte ga, nalakirajte vrhove i počnite neuredno spužvati po noktu.
    After your nail are dry, take cellophane, scrunch it up, polish its top  and start sponging. Don't be to tidy on this step ;).

3. Ponovite korak sa svim željenim bojama te dodajte 1 sloj top coata.
    Repeat this step with all colors you chose and add 1 coat of top coat.



xx, Shadow

1 komentar:

  1. meni je saran wrap super, manikura uvijek bude zanimljiva i jedinstvena :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)