ponedjeljak, 22. travnja 2013.

Something new mani!

Znam, znam, nije baš smislen naziv ali pojasnit ću vam.
U ovoj manikuri sam isprobala nekoliko različitih manikura; caviar, drippy, fan brush nail art i eksperiment sa striping tapeom.
Moram priznati, oduševljena sam završnim rezultatom! :)
I know, I know, the title doesn't make sense but let me explain.
In this mani I tried a couple of new nail arts; drippy and caviar mani, fan brush and striping tape nail art experiment.
I've got to say, I'm proud with the final look! :)

Koristila sam/ I used:

 

OPI Dulce de leche (2 coats)
Mabelline Electric blue
E-bay striping tape and caviar for nails (thanks Paola! <3 )
essence dotting tool and fan brush



Spoj boja je predivan, plava je shimmerasta a bež je mat. Završila sam manikuru sa slojem BTGN high gloss T.C.-om.
The color combo is gorgeous. I finished mani with a coat of BTGN high gloss T.C.


Evo kako sam napravila manikuru na prstenjaku:
1. Nakon  što nalakirate baznu boju, pustite ju da se dobro osuši.
2. Namjestite striping tape na nokte kao na slici dolje.
3. Pređite preko nokta s nekom drugom bojom.
4. Nakon par minuta skinite striping tape.
5. U sjecišta bež crta dodajte točke.
Here's a short description of how I did a mani on my ring finger:
1. Paint the base color and let it dry.
2. Place striping tape as I did on this pic.
3. Put a coat of other color over your nail.
4. After a couple of minutes remove the striping tape.
5. Paint dots in beige intersections.



So, what do you think? Any questions?

xox, Shadow :*

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)